Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Autocad en Koffie
12 septembre 2006

Rip

"Snik" ze is overleden

ik heb er 3 jaar gekent en toen was het Bam!. en het gebeurde op het stations plein en het is echt niet de eerste keer dat iemand is overleden daar. ze zakte zo door der achterkant.

achterkant as Finaal naar de klote! ja mijn stoere orange fiets met groot stuur en meer roest dan alle kevers van dudok naar te klote. maarja mag ook wel (aangezien de omgangs regeling die ik met dat ding had)

Ikzal je nooit vergeten, rust in vrede!

156_5657

Dit was er 3 jaar geleden..

100_1358

In Ruste (of roeste)

100_1359

Reden Van Overlijden

100_1360

Een man en zijn emoties om zijn geliefde....

Rust in vrede schat!

Publicité
Publicité
Commentaires
J
een man en zijn fiets, je snapt het of je snapt het niet. mooi verhaal, sterkte
J
Nu ze toch dood is... Ik heb er nog wel eens bereden in die drie jaar die jij met er ging.. HAHA! Nu is het eruit na al die jaren .. ik vind het ook wel jammer dat ze dood is.. zonde.. het was een mooie fiets!
Autocad en Koffie
Publicité
Publicité