Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Autocad en Koffie
4 septembre 2006

7 uur mijn nest uit

Hoi!

7 uur me nest uit met veel moeite..douche, scheeren, tandenpoetsen, aankleden en lenzen in en ojah me haar doen. Gelijk me ipod maar ff volgegooit met Iron Maiden en weet ik het allemaal voor bende en op de fiets. want vandaag is de dag DE dag dat kossen een half jaar stage gaat lopen. 10 weken bij de brands_douweegbertswoningstichting Den Helder en daarna naar schagen. maar aangezien ik Schagen een K*t dorp vindt hou ik het maar ovwer de woningstichting. je moet toch wat want aangezien jacco en justin dat ook hebben kan ik niet achterblijven. ok ok hun zitten wel in het buitenland MAAR ik zit in een fort. De woningstichting is net een fort omdat ALLES beveiligd is behalve de koffie automaat (hoera hoera). afijn ik kom aan om de christelijke tijd van 8 uur om door me stage begeleider Ton op t ende opgehald te worden. na een x min. wachten kwam ie me ophalen. Ton is de boss van de groep Werkvoorbereiding wat betekend voor de nerds onder ons dat ik op een afdeling stage loop waar door de bouw mogenlijk maakt. ze maken er calculaties,werk/bouwtekeningen, besteken en noem maar op. na de eerste bak koffie werd ik opgehaald door Karl hij is zeg maar m`n mentor is wat ik allemaal ga doen daar. na een rondleiding door het gebouw (waar zo`n 75 mensen werken waar ik nu 90% de naam niet meer van weet) mocht ik beginnen met het maken van een bestek van aluminium ramen...hoera!. ach het was wel leuk en leerzaam maarja om een bestek te gaan maken in word is ook niet alles. maar je moet overal onderaan beginnen dus ben ik blij dat ik niet de hele fucking dag in een kopieer kamer sta. morgen zou ik wel weer wat anders moeten doen maar dat zie ik morgen weer.

oja ik ga elke dag bijhouden wat ik drink qua caffeine. jullie hebben er namelijk geen KUT aan. ik ook niet!

(3 koffie,1 cola, 1 wiener mellange)

Publicité
Publicité
Commentaires
K
martinus je woordenschat is net zo groot als je iq! :)
F
Je stinkt!
Autocad en Koffie
Publicité
Publicité